2 jan 2012

2012

Rumi zei : 

wat negen maanden zijn voor een embryo
kunnen 40 vroege ochtenden betekenen voor uw
groeiend bewustzijn


dit gedicht was de inspiratie Valerie om in 2008 het "winterfeastforthesoul " te beginnen. 







In 2010  deed ik voor het eerst mee met het winterfeest voor de ziel.
Ik werd diep geraakt door het gevoel van innige wereld wijde verbondenheid
en het voelde of we met elkaar een warme deken van liefde en vrede vormden.


Die verbondenheid was voor mij de motivatie om in 2011 zelf mee te organisren.
De 40 dagen deelde ik een meditatie op mijn blog voedsel voor de ziel.
en ontwikkelde een cursus natuur meditatie welke ik afgelopen voorjaar heb gegeven in de Drunense Duinen. 


Ook dit jaar is het mijn intentie een bijdrage te leveren aan dit Feest.
zondag 15 januari zal ik de opening vieren met een natuur meditatie  wandeling.
en de natuur meditatie cursus zal ik op de blog zetten.


Het is een Feest voor iedereen.


Doe je ook mee ?
Probeer het gewoon !!
stil zitten op een kussentje is echt niet de enige vorm van mediteren,
in de natuur gaat stil worden veel makkelijker.